Platforma e-bok« wstecz

Platforma e-bok w ramach Spółdzielni Mieszkaniowej to wygodne narzędzie, które umożliwia każdemu zarejestrowanemu użytkownikowi łatwy dostęp do istotnych informacji na temat czynszów i zobowiązań, za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej. 

 

Jedną z kluczowych zalet platformy e-bok jest eliminacja konieczności osobistego stawiania się w siedzibie WSM. Użytkownicy mogą sprawdzić swoje zobowiązania finansowe online, co oszczędza czas oraz mają łatwy dostęp do historii swoich płatności.

 

Rejestracja konta na platformie e-bok to prosta procedura. Zachęcamy wszystkich mieszkańców do aktywnego korzystania z tejże platformy.

 

Instrukcja korzystania z internetowej kontroli opłat czynszowych „e–bok”

 

Pierwszy dostęp do informacji nastąpi do 7 dni, od dnia złożenia oświadczenia w siedziie Spółdzielni bądź drogą elektroniczną na adres: sekretariat@wsm.wloclawek.pl .

Po utworzeniu konta przez Spółdzielnię należy wykonać następujące kroki:

 

  1. Wejdź w „e–bok”;
  2. W polu „identyfikator” wpisz swój indeks lokalu (bez spacji), w przypadku posiadania kilku lokali (mieszkanie, garaż, lokal użytkowy) „identyfikatorem” będzie indeks lokalu nr 1;
  3. W polu „hasło użytkownika” wpisz hasło podane podczas wypełniania oświadczenia;
  4. Kliknij „zaloguj”;
  5. Dla większego bezpieczeństwa, tylko przy pierwszym logowaniu, program wymusza zmianę „hasła użytkownika”, które musi mieć 8 i zawierać wielkie i małe litery oraz co najmniej 1 cyfrę,  – postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie, tj.:
    1. w polu „aktualne hasło” wpisz hasło podane podczas wypełniania oświadczenia;
    2. w polu „nowe hasło” wpisz nowe hasło;
    3. w polu „potwierdzenie hasła” wpisz jeszcze raz nowe hasło;
  6. Zapamiętaj nowe „hasło użytkownika”;
  7. W przypadku trzykrotnego błędnego logowania – system automatycznie zostanie zablokowany – prosimy wówczas o kontakt telefoniczny pod nr: 54/427-06-66,
  8. Po zalogowaniu dostępne są lokale kontrahenta, które pozwalają na przeglądanie danych związanych z poszczególnymi lokalami, klikając na poszczególne zakładki uzyskamy informacje na temat:
    1. rachunki bankowe – indywidualne rachunki bankowe, na które należy wpłacać zobowiązania wobec Spółdzielni;
    2. saldo – ogólny wynik związany z operacjami finansowymi, tj. nadpłatą bądź niedopłatą;
    3. wymiar opłat – miesięczne zobowiązania wobec Spółdzielni z podziałem na poszczególne składniki opłat wraz z podsumowaniem określającym cały miesięczny czynsz w bieżącym okresie;
    4. historia finansowa – szczegółowe informacje na temat operacji finansowych, takich jak naliczenia czynszu i wpłaty z podziałem na poszczególne miesiące;
  9. Po zakończeniu pracy koniecznie wyloguj się (okno „wyloguj” znajduje się w lewej części ekranu);
  10. Przy ponownym logowaniu używaj swojego nowego hasła.
Strefa mieszkańców